Viime keväänä kierrätys kurssilla aloin virkkailemaan klipsuista. Kahvipussityöt saa nyt hetkeksi jäädä sivuun. Tässä pikkunen käsilaukku.Mitat leveimmältä kohdalta 21.5 cm ja korkeus 18 cm. Kehys on 20 cm leveä. Sisällä musta vuorikangas. Virkkauslanka jota käytin on kuvattu viimesenä. Klipsuja tähän laukkuun meni tuon kukkakoristeen kera yhteensä 396 kpl. Ottaen huomioon etten osaa oikeasti virkata eikä virkkaus sinällään mua ole ikinä kiinnostanut eikä kiinnosta vieläkään siinä varsinaisessa mielessä ,oon aika tyytyväinen tähän tuotokseen..no aika yksinkertanen malli tää oli tehdä mutta jostain sitä on pakko alottaa. Mitään liinoja taikka päiväpeitteitä en kyllä ala tehtailemaan koskaan, eli virkkaus keskittyy vain näihin juttuihin mun osalta.

Muuta asiaa tähän samalla...viime postauksesta on kulunut hiukan yli 6kk. Kevät meni urakoidessa pihalla. Oli paljon monenlaista työtä ja sitten olikin jo kesä. Todella kuuma kesä. Se vei kyllä voimat harrastaa mitään..pihallakaan ei juuri muuta jaksanu tehdä kuin kastella ja kun töissäkin oli sisällä parhaimmillaan +33 ja siinä vielä tehdä töitä niin se oli jopa aika kamalaa aikaa. Jotain olen kuiteskin "viileimpinä" hetkinä saanut tehtyä ja kuvia niistä tulee pikku hiljaa.

Tänä syksynä olen taas kierrätys kurssilla ollut kahtena viikonloppuna ja vielä on yksi jäljellä näin syksykaudelle. Sitten keväällä taas jatkuu. Toki aion puuhailla niitä projekteja kotosalla minkä kerkiän. Ja sitten muitakin joita on aika paljon tuolla pääkopassa suunnitteilla..en vain tiedä mistä revin sitä aikaa kaikkeen :))

 

 

IMG_8387.jpg

 

 

 

 

 

 

IMG_8389.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_8390.jpg