Lauantaina olin työväenopiston kehyskukkaro /- pussukka kurssilla jossa opittiin piirtämään kaavat kehyksille. Kurssi oli tosi hyvä. Netissä oon kattonu niin monta erilaista ohjetta kaavojen piirtämiseen joista osa on todella sekavia. Vuosi sitten kun tein edellisen pussukkan niin sen kanssa oli hankaluuksia ja sillon päätin että seuraavan kerran kun opistolle tulee tää kurssi niin ilmottaudun. Mulla oli omia kankaita ja kehykset mukana ja oma ompelukone. Oma kone on se kaikin varmin jos kursseille menee.

Tein laukun tyttärelle..ja toiveena oli joku Marilynin kuva siihen ja juuri nuo kehykset. Ostin ne viime kesänä Tallinnasta Karnaluksista. Marilyn kangasta mulla on vielä vaikka kuin moneen projektiin vielä. Laukun sisäkangas on mustaa puuvillakangasta ja päälly- ja sisäkankaan välissä on ohutta vanukangasta jotta laukku ei olis ihan lerppu koska tähän ei tullut mitään muotoiltua pohjaa kuten siinä mun aikasemmassa pussukassa oli. Kehys on ommeltava malli ja oli miellyttävämpi laittaa kuin liimattava vaikka siinä menikin huomattavasti kauemmin.

 

Syksyllä olin kierrätyskurssilla jossa tein toisenmoista laukkua..se on vain kahvoja vaille valmis ja siitä sitten kuvia kun sen saan tehtyä. Pitää saada se valmiiksi pikimmiten koska maaliskuussa taas kierrätyskurssi kutsuu..

 

IMG_7736.jpg