Viime viikon perjantaina oltiin taas niillä Suomen suurimmilla rompemarkkinoilla ja kovasti ettin kahvipannuja mutta tällä kertaa ei ollut tarjolla mitään sellasta mitä oisin halunnut.Sen sijaan ostin kahvipurkin.Tällänen mulla on punaisena versiona ennestään ja pitihän sille saada eri värinen kaveri.Purkkeja oli kyllä aika paljon tarjolla vaikka minkä muotosta ja kokosta...mutta mun ronkeli maku taas kerran ei huolinut kuin tämän yksilön :) Naarmuja on ja maalikin hiukan kulunut mutta näissä jutuissa mun mielestä on aina paree kun näkyy pinnassa sitä ikää.Jotkut on niin tarkkoja että vaikka on vanhasta tavarasta kyse niin sen pitäs näyttää siltä kuin se ois eilen tullut kauppaan..hmm..no sillon se ei mun  mielestä enää näytä vanhalta ja se viehätys just piileekin siinä.

No en mä kuitenkaan nyt ihan läpi puhki ruostunutta halua mutta sellasta pientä kulumaa saa olla.

 

 

IMG_6817.jpg

 

 

 

 

Samaisilta rompemarkkinoilta löydettiin pöytä.Meillä on samantyyppinen jo ennestään mutta hiukan isompi.Ja aatoksissa oli löytää jotain sopivan kokoista vintage kalustetta ja ei hintakaan huimannut päätä.Jos siellä ois ollut sellanen 50-luvun kampauspöytä jossa on ns.puikkojalat sekä taittopeilit niin se ois lähtenyt mukaan ehottomasti.Sellasta olen metsästellyt.Oon joskus nähnyt esim.Huutonetissä niitä mutta aina ne löytyy jostain 5-6 tunnin ajomatkan päästä niin ei viiti ajella sellasia matkoja yhden pöydän takia.Mutta tässä siis se pöytä.

 

IMG_6813.jpg

 

 

 

Viimeisenä muttei suinkaan vähäisempänä on mahtis juttu jonka sain eräältä ystävältä kuukausi sitten.Tämä tuli siis ulos sen mun puuhellan päälle koristeeksi..elikkäs emalinen mehumaija.Enpä oo tämmöstä ennen nähnyt.Tavallinen alumiininen on kyllä ihan tuttu vekotin.Wau..mä tykkään tosta väristä ja se sopii hyvin mun muiden vanhojen romujen sekaan.Kiitos Lenalle!!!

 

 

IMG_6819.jpg

 

 

 

 

 

IMG_6818.jpg

 

Semmosta rompetta tänä kesänä..