Monena kesänä oon muistellut 80-luvulla ollutta suosittua kesälaukkua.Vielä 90-luvulla mulla oli se tallessa mutta se meni rikki.Siitä lähtien olen haikaillut sen perään.Viime vuonna googletin erilaisilla nimillä sekä kuvahauilla ja Briteistä löyty nettikauppa jossa niitä myydään.Sun Jellies on sen nimi.Unohdin sen kokonan ja nyt pari viikkoa sitten tuli taas mieleen että ois ihana sellanen kesälaukku.Ja tein sen tilauksen saman tien.Tilasin 2 kipaletta..yleensä mun tyttö haluaa aina samoja asioita kuin mä niin aattelin että paree se on tilata 2 ja jos ei kelpaa niin sitten mulla on ainakin varalaukku.Ja kyllähän se kelpasi.

Tottakai tilasin mustan koska mulla oli silloin aikanaan musta laukku.Ja näitä oli kahdella eri kuviolla saatavilla ja tilasin jetsulleen sen saman mikä mulla oli eli tuossa keskellä on salmiakkikuvio.Musta tuntuu että silloin se laukku oli isompi kuin tämä uusi.Ja se on ainakin varmaa 100% että materiaali oli paksumpaa.Mutta olen kuiteskin tyytyväinen että mulla nyt ylipäätään on tää veska josta voin nauttia tulevina kesinä.

 

 

 

 

 

 

IMG_7461.jpg

 

 

 

 

 

Tänään siivosin isoa kaappia ja sieltä löytyi myös jotain nostalgista..nimittäin 2-puolinen penaali.Muistan kun ala-asteella  nää oli muotia ja tykkäsin että mulla oli niin hieno penaali että sitä ei raaskinut käyttää ja ei se montaa päivää koulussa ollut kun vaihdoin penaalin johonkin simppelimpään ja säilöin tämän kaappiin.Ja se on mulla sitten kulkenut mukana aikuiskään koska tykkään siitä vieläkin ja se on niitä harvoja juttuja joita mulla on lapsuudesta tallessa.

 

 

 

 

IMG_7458.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7459.jpg