No niin..seuraavaksi mun lempivärillä eli liilan / violetin eri sävyillä albumi.Taisi tulla joskus keväällä tehtyä ja kesällä kuvattua ulkona aurinkovarjon alla.Käytin Stamperian kahta eri sarjaa."Provence" ja "Lilac Flowers".Näitäkin papereita jäi.Mulla on semmonen tapa että ostan aina liikaa.Mutta sitä on vaikea etukäteen tietää millaiseksi albumi muodostuu ja kuinka paljon sitä paperia menee.Muistan että jossakin albumissa oli tilanne että näytti paperit loppuvan kesken ja se on inhottava tunne kun pitää yrittää venyttää,vähän kuin pennin venytystä :) Ja mä inhoan sitä kun pitää säästellä jotain paperia.Koitan jossakin vaiheessa tehdä noista kaikista ylijäämistä pieniä projekteja.

Albumin koko on 8 1/4" x 8 1/4" x 3 1/4"   eli  21cm x 21cm x 8.5cm. Tähän albumiin mulla on suunnitteilla laittaa kuvia mun omista kukista ja pihamaan antimista.Sitten kun on aikaa katsoa kaikki muistitikut ja -kortit läpitte ja teettää kuvat.Tämäkin albumi on mun oma design.Tämä kansikuva on niin syötävän ihana.Melkein en edes raaskinut sitä irrottaa vihkosta :D

 

IMG_8993.jpg

 

 

 

 

 

IMG_8994.jpg

 

 

 

 

IMG_8995.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9036.jpg

 

 

Käytössä olis siis Provence sarjasta 3 kpl 8x8 paperikkoa sekä yksi 12x12. Lilac Flowers sarjaa oli yksi 12x12.

 

IMG_8871.jpg