Vihdosta viimein tämä laukku on valmis. Syksyllä olin kierrätyskurssilla ja tein hakatekniikalla Kultakatriina- pusseista jämäkän käsilaukun. Hakatekniikka on ehkäpä mun lemppari tekniikka. Alkuvalmistelut on työläitä mutta sitten kun pääsee punomaan niin se tekeytyy suht nopsaan. Laukku tuli kyllä valmiiksi kurssin aikana  (3 kurssipäivää parin viikon välein) mutta koska oon melko ronkeli niin kahva tuotti tuskaa. Opettajalla oli mallilaukku ( eri kahvipusseista kuin mun oma) jossa oli metalliset kahvat joissa isot muoviset helmet. Opettajalla oli myytävänä vain yhdet kahvat mutta niissä oli vihreät helmet ja eihän sen värinen sovi mitenkään mun mielestä tähän laukkuun. Kahvassa oli ns. lukitus helmet jotka pystyi ruuvata irti joten helmet sai myös vaihdettua. Ostin kahvat ja aloin metsästää mustia isoja muovihelmiä. Oli erittäin hankala löytää isolla reiällä. Yllätys yllätys ei taaskaan sitä mitä tarvitsee löytyny Suomesta..mutta sainpa kuiteskin. Kiinnitys vielä niiteillä mutta koska laukku on paksu en saanut ostettua tarpeeksi pitkiä niittejä joten laukku piti viedä suutarille. Sielä se odotteli liki 3 viikkoa käsittelyä..no tuli siitä lopuksi mua tyydyttävä tulos.

Kaiken kaikkiaan tähän laukkuun tarvittin 110 Kultakatriina pussia. Eipä uskois kokonsa puolesta..mulla on menossa vielä yksi pikkuruinen laukku samalla tekniikalla mutta eri mallinen ..saa nähdä saanko sitä valmiiksi millon kun keksin siihen jotain ekstraa mitä opettajakaan ei ollut ihan varma kuinka se tehdään. Mutta koitan kyllä pähkäillä sen ite joteskin vaikka siihen menis loppuikä :) Seuraava kurssijakso alkaakin kuukauden päästä joten katellaan..vaikka ajattelin kyllä ottaa klipsut esille ja alottaa niistä jotain.

 

 

 

IMG_7795.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7793.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7796.jpg