Taas P*askarteluhaastetta pukkaa.Näihin haasteisiin jää ihan koukkuun...oikeastaan mulla ei olis paljolti aikaa osallistua näihin haastehtäviin, mutta pakko mikä pakko :)Tämän viikon P*skarteluhaaste #209 ohje kuulu näin: 5 timanttia, 3 lumihiutaletta ja 1 naru. Aamulla aloin taas tonkimaan idealaareista komponentteja tulevaan työhön..ja sehän mulla kestää iän ikuisuuren..kun sitä pitää kokeilla mikä sopii tähän ja mikä tuohon ja sitä rataa..ja sitten mä en osaa päättää jos tulee enempi ku yks vaihtoehto..ja siinä mä sitte saatan istua vaikka tunninkin ihmetellen..pohtien...päätä raapien kunnes tulee se iso päätös :) Onneks tää ei ole mun päivätyö..jäis palkka saamatta :D

Joskus sitä miettii että miksei vois aina tulla sellaanen projekti että se on suit saittii ja maksimissaan tunti ja valmista tuli.Vaan  ei..puoli päivää tähänkin sain tuhrattua...nopeasti kerkesin kuvata ennen töihin lähtöä, melkein myöhästyin töistä. Joten pitää ny sitten yöllä ladata nää kuvat tänne..Eli nyt siis ne kuvat.

 

DSCN4505-normal.jpg

 

..Lumihiutaleet on siinä

DSCN4502-normal.jpg

 

...ja timangit on auton lampuissa sekä renkaissa

DSCN4506-normal.jpg

 

..ja siinä sitä narua sitten pukkaa..yksi naru on..oli vaan niin hitsin ohutta että piti laittaa se pari kertaa ympäri kun ei ois muuten sitä edes huomannu...ja paksumpaa narua oikeassa sävyssä ei löytyny

DSCN4501-normal.jpg

 

 

DSCN4504-normal.jpg

 

..ja sitte vähä kukkia..mä en oikein tykkää käytellä kukkia korteissa,se on joteski mun mukavuusalueen ulkopuolella..mut kai ne tuossa istuu.

DSCN4503-normal.jpg

Kortit kategoriasta löytää lisää Joulukortteja, eivät rajoitu vain P*askarteluhaasteisiin. Kuvia tulee lisää aina kun ehdin ladata.Tervemenoa katselemaan sinne ja miksei muihinkin kategorioihin. Kommentteja saa jättää mieluusti!