Nyt salkkualbumi on valmis.

 

IMG_7912.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7913.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7919.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7918.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7914.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7888.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7890.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7892.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7894.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7895.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7896.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7897.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7900.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7901.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7902.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7903.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7904.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7905.jpg

 

 

VALMIS!  Tämä albumi oli kaikista helpoin ja nopein mitä oon tehnyt. Tarkotus oli pitää se hyvin simppelinä kun siinä oli noita irrallisia osia paljon. Vihkoista 12x12 ja 8x8 jäi papereita jonkun verran. G45 paperit on niin ihania että koitan jättää niistä niin paljon kuin mahdollista että voi ihailla niitä kokonaisia sivuja myöhemmin.. Minialbumeissa on se mahtava piirre että samoista papereista eri ihmiset saa todella erilaisia tuotoksia aikaan..ja tää oli mun versio Pennyn paperinukke perheestä.

Mulla on tällä hetkellä suunnitteilla ainakin 2 albumia. Toinen on G45 papereista ja toinen Fab Scrapin. Tuo G45 uusi projekti on mielessä jo suunniteltu ja mulla on sellanen idea jota en ole nähnyt missään mutta eihän sitä tiedä jos joku sellasen on jo tehnyt. Ennen noita mulla on vielä paljon "To do-listalla ". Kierrätyskurssi on nyt menossa ja niiltä osin on projektia tekeillä. Juuri sain helmityöpuolelta valmiiksi erään tulevan morsiamen korut. Niistä sitten kuvia joku päivä kun kerkiän ladata. Kevätkin jo alkaa pikkuhiljaa hiipiä ovelle ja puutarhakausi on jo suunnitteilla ja toivottavasti tuleva kesä on parempi kuin edellinen. Viime kesän parhaimmat palat jäi kesken lataamisen silloin syksyllä. Laitan niistäkin vielä ennen kuin uusi kausi jatkuu muutaman todella onnistuneen kukkaloiston. .ei mulla muuta tällä kertaa.