Tämä album tuli valmiiksi myös kesällä.Hiukan avaan ns. tarinaa tälle projektille.En muista aloitinko tätä viime talvena vaiko keväällä..mutta tämän tekoon oli 2 eri "syytä". Ensinnäkin mulla on liikaa papereita.Joitakin kokoelmia oon hommannut korttien tekoa varten ja toisia albumeja varten. Näitä 6x6 kokoisia on aika liuta ja ajattelin että nyt teen jonkun pienen albumin jotta saan papereita vähenemään.Ja toinen syy oli se että tätä voisi tehdä muiden projektien sivussa aina kun alkaa tökkimään.Aika kivasti tää sitten siinä edistyi.Mikään kaunotar tästä ei tullut mutta ihan kiva apuprojekti. Toki sitä olis voinu vaikka virkata tai jotain ihan muuta tehdä.

Jos hiukan asian sivusta menen niin tämä vuosi on ollut aika erikoinen juuri koronan takia.Mun elämään korona ei ole vaikuttanut juuri mitenkään ja olen ihmetellyt kirjoituksia siitä miten kamalaa on kun pitää olla kotona..hmm..no kuten jo sanoin mun elämään se ei vaikuta mitenkään.Käyn töissä ja kaupassa kun tarvitsee ja loppu aika menee kotona puuhaten.Aivan kuten ennen koronaa.Ainoa asia mikä on jäänyt tekemättä oli kesäloman matka ja syksyn kurssi.Mutta ei sekään mun maailmaa kaada..matkalle pääsee toiste ja jos ei pääse niin onhan niitä matkoja tehty ja kivoja muistoja.Musta on melkeinpä mukavaa vaihtelua kun ei tarvi pakosti mennä minnekään kurssille vaan voi rennosti harrastella itekseen.

Mutta se siitä.Albumilla kokoa on 6 5/8 " x 6 1/2 " x 2 7/8"  eli  noin 17cm x 16.5cm x 7.2cm

 

 

IMG_9227.jpg

 

 

 

 

IMG_9226.jpg

 

 

 

Näitä käytin.6x6 paperit meni melkein kaikki ja 3x4 journaling kortteja meni vain muutamia.

 

IMG_9229.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9230.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9231.jpg

 

 

 

 

IMG_9232.jpg

 

 

 

 

IMG_9233.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9239.jpg

 

 

 

 

IMG_9234.jpg

 

 

 

 

IMG_9235.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9241.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9240.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9236.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9237.jpg

 

 

 

 

 

IMG_9238.jpg