Tulossa kuvia isosta hääalbumista.Sitä projektia olen tehnyt monta kuukautta.Itseasiassa viime kesänä heinäkuussa  alotin kansien ja sivujen perusrunkoa työstämään.Viimeistelyt sain valmiiksi muutama päivä sitten.Kuvien lataus ja prosessointi on vielä kesken mutta luulen että tulevana viikonloppuna saan ne valmiiksi tänne. Tämä albumi on ollut sellainen sivuprojekti muiden projektien lomassa ja olen tehnyt sitä silloin tällöin ja sen takia sen valmistuminen on kestänyt puolisen vuotta.

Itseasiassa mulla on 4 muuta projektia menossa joita olen kierrätys kurssilla syksyllä työstänyt. Kun tämä hääalbumi on nyt valmis niin nuo muut projektit saa täyden huomion ja ne pitää saada valmiiksi ennen kevättä,koska mulla on suunnitteilla jo monta muuta juttua.Mutta niistä sitten aikanaan omaa päivitystä.

Laitoin tähän kuvan albumin tekovaiheesta.Kuvat on otettu elokuussa.Huom! Tässä työpöytä on vielä siisti :) Yleensä pöytä on niin täynnä että mitään ei löydy ja joudun käyttämään molemmilla puolillani extra sivupöytiä joihin laskea tavararoita.Yritän aina pitää jotain järjestystä työn edetessä mutta kummasti se pöytä alkaa näyttää vuorelta:)

 

 

 

IMG_8715.jpg

 

 

Ja albumin kannet...kokoa löytyy. 30 cm x 22 cm x 11 cm. Albumi on sen verta iso ja se ei saa olla lerppu niin liimasin kannet ja selkämyksen  2 kpl x 2 mm paksuista konepahvia.

 

IMG_8700.jpg