Onnenpäivät on koittaneet! Sain hommattua kierrätysmateriaalia tuleviin projekteihin.Eli syksyn kurssille mulla on haaveissa siintäneet mustat KultaKatriina pussit joita tarvitaan 100 kpl laukkuun joka opettajalla oli mallikappaleena.Se tehdään hakatekniikalla joka on mulle vielä uusi tekniikka.Toki olen nähnyt miten sitä tehdään mutta oma kokemus on vielä tulollaan. Luulin että en saa millään kokoon tuollasta määrää kun meillä sitä kahvia menee tosin vähän ja kaikki tutut juo sitä Presidenttiä tai JuhlaMokkaa.

Mutta eipä siinä vielä että sain sen 100 kpl kokoon vaan sain niitä 200 kpl !!! Plus 2 kipaletta joita isäntä on juonut.Eli asiat on mallillaan.Että sitä ihminen voi olla ilonen pelkistä kahvipusseista:)

 

 

IMG_6986.jpg

 

 

Ja kun olen nyt innostunut myös tekemään tölkinklipsuista laukkua niin siinäkin asiat on mallillaan.Mulla on nyt noin 2200 klipsua ja niistä tosiaan saa jo tehtyä jotakin.Onneks näitäkin sain hommattua yllättäen. Eihän näitä nyt muuten ois saanu kasaan tälläsiä määriä itte millään.Klipsuja on 2 mallia.Toisia on vajaa 300 kpl ja loput 1900 kpl on noita isoreikäsempiä.Klipsut oon pessyt ja ne on valmiita käyttöön.

 

IMG_6987.jpg