Eilen lähdettiin pyöräilemään ja poikettiin antiikkikauppaan.Kaikki sielä oli sellasta mitä oisin voinu ottaa mukaan.Eikä ollut edes kovin hurjia hintoja.Mutta kävipä tuuria kun  mielessäni oon jo ajatellu loppukesän huippua eli romumarkkinoita ja ajatuksia on ollut löytää juuri se mitä eilen antiikkikaupasta löysin.

Eli tämmönen peili.Just sen muotonen kuin mielessäni oon kuvitellut.No peilin pinta on kyllä hiukan sumea joistakin kohtaa..ikäänkuin sitä ois yritetty puhdistaa jollain mitä sen pinta ei oo kestäny.No ei sillä väliä kun ei mun tarvitte siitä itteäni välttämäti peilata ja kyllä siitä näkee ihan riittämiin.Pääasiassa se on vain koriste.Paikkansa se löysi eteisestä joka nököttää tyhjää kesäaikaan.Joulun aikaan siinä on ollut sellanen risuista tehty tikapuu juttu johon olen laittanut valot..nyt se saa sitten talvella mennä jonnekin muualle peilin tieltä.

Siellä kaupassa on vielä yks juttu mikä pitää hakea..sinne mun tallin  "romu"seinälle...

 

IMG_6751.jpg