P*skarteluhaasteessa #227 työstä pitää löytyä Eläin-Nappeja-Raitaa. Mä tein pääsiäiskortin tästä aiheesta..vielä yksi pääsiäiskortti pitää valmistaa ja voin laittaa ne postiin kuljetukseen.Eläimet  ja napit ei oikeestaan ole mun suosikkijuttuja käyttää, mutta sain kuiteskin jotain aikaseks. Pääsiäiskorttiin ois tietty voinu käyttää jotain keltaista paperia, mutta mulla ei oikeastaan ole kuin jotain satunnaisia kartonkeja/korttipohjia..ei kuviopapereita..kun keltainen ei ole mun värimaailmaa.

Väreistä puheenolleen..vierastan väreistä keltaista, tumman punaista, paitsi viininpunaista, vihreän tiettyjä sävyjä, sinisen sävyt vaaleasta tummaan ja oranssia.

Joskus haasteissa on pitänyt käyttää niitä tiettyjä värejä, jotka ei nappaa yhtään ja silloin olen jättänyt haasteet väliin.Koska musta on ihan turha väkisten vääntää jotain sellasta mistä ei ite tykkää..Mutta se niistä väreistä ja tässä mun haastekortti.

 

Napit on nurkissa...raitaa on tagin nauhassa ja eläintä edustaa perhonen.

001-normal.jpg

 

 

002-normal.jpg

 

 

003-normal.jpg

 

 

005-normal.jpg

 

 

Tagi on metallia..siinä oli ruskea naru alunperin ,mutta haastetta varten vaihdoin raidallisen

004-normal.jpg