Ihan ensin Hyvää Uutta vuotta kaikille! Joulu meni nopeasti ja kiireet jatkuvat edelleenkin..On harrastehuone ollut Joulun jälkeen kovassakin käytössä mutta niistä projekteista ei voi vielä laittaa kuvia :) ja toimintaa on ollut useammassakin kategoriassa.Niistä sitten juttua parin viikon päästä.

Ens viikolla nimittäin on viimeinen jakso kuntoutuksessa ja siellä menee mun talviloma.Jännittää kyllä, että millasessa kunnossa olen sieltä pois tullessa koska kotimatkalla aiemmilla kerroilla on selkä ollut todella kipeä..ja nyt kun olen menossa sinne on selkä sekä jalat aika lailla sellasessa kunnossa valmiiks että pitää itekin ihmetellä kuinka mä ylipäätänsä olen pystynyt käymään töissä.Hammasta purren joka päivä on työpäivä suoritettu.Mutta se siitä.

Pari rannekorua on vielä postaamatta jotka sain tehtyä marraskuussa.Oli niin pimeitä päiviä ettei kuvia saanut otettua niin millään.Ei ulkona eikä varsinkaan sisällä.Muutama päivä sitten koitin nappailla niistä kuvatuksia mutta toinen epäonnistui totaalisesti tai ei ainakaan mene mun suodatuksesta läpi.Koitan vielä viikonloppuna uudestaan kun voi kyttäillä valoa aamusta lähtien.

Joulukuuset ja koristeet pitäis kai pian laittaa pois kun vaan raaskis.Tuntuu että kaikki näyttää niin tylsältä ilman niitä.Joulukukat on suurimmaks osaks jo heitetty pois.Hyasinttejä,mun lemppareita,oli paljon ja tänä vuonna niissä oli aivan mahottoman isot kukat.Joulutähdet ei tykkää musta..ne heitin pois viime viikonloppuna.Ainoastaan joulukaktukset sekä sypressit viihtyy mun kanssa jopa vuosia.

Tässäpä tämä "Uuden Vuoden Puhe" ja viikonloppuna palailen niiden rannekorujen kanssa asiaan..ja parin viikon päästä viimestään niiden muiden juttujen kanssa.

Ihanaa Joulua muistellen..(kuva otettu tietenkin Jouluna)

 

IMG_6295.jpg