Toukokuussa olin ensimmäistä kertaa elämässäni huutokaupassa.Huutokauppa oli paikallisen antiikkiliikkeen lopetusmyynti. Pari juttua sain huudettua. Toinen huudoista on tämä aivan ihana PALMA  pöytälamppu..mä niin tykkään tuosta väristä ja lamppu toimii mainiosti..Toisesta huudosta sitten myöhemmin puutarha-osiossa.

 

DSCN4268-normal.jpg

 

Elokuussa oli taas ne vuosittaiset Suomen suurimmat rompemarkkinat ja sieltä löysin vähän kaikenlaista.Vanhojen tavaroiden löydöt on tässä:

 

Ihana pieni Pöytä,  tällästä olen etsinyt kauan. Jotain pöydälle vielä niin ei näytä aivan orpo raukalta :)

DSCN4267-normal.jpg

 

DSCN4266-normal.jpg

 

Ja tietenkin Kahvipannu oli taas ostoslistalla..

DSCN4269-normal.jpg

 

..sinne se sopii muiden joukkoon...

DSCN4270-normal.jpg

 

Yllätys löytö oli Rullakko.Näitä oli muutamalla myyjällä sekä tätä mallia että teline mallia. Tästä puuttui nuo puurullat ja tanko.Rullat löysin toiselta myyjältä ja tuo tanko on mun väliaikanen viritys: metallinen grillivarrastikku.Pitää keksiä siihen jokin sopivampi.Kun putsasin tuon tolulla niin tuli heti paremman näköiseksi, oli kyllä aika likainen ja pölyinen.Kotona puhdistuksen lomassa hoksasin että tuossa alaosassa menee vielä yksi reikä rivi eli siihen ois vielä saanut rullat.No hitsi, pitää katella jos jostakin löytäs vielä 2 rullaa. Tämä on sitten mun askarteluhommia varten eikä siis vain koriste-esine. Tähän tulee mun pitsi ym. nauhat.Helppo  esim.kortteillessa kun koko valikoima näkyy kerralla eikä tarvi arvailla mitä löytyy.

 

DSCN4272-normal.jpg

 

 

DSCN4273-normal.jpg