Ystävälle syntymäpäiväkortti.Kiva tehdä välillä kortteja joihin ei kulu päiväkausia.Nyt alkaa taas se kiireinen korttikausi olla käsillä kun on syntymäpäiviä tulossa ja isänpäivä ja Joulu..viime vuonna ei tullut niitä Joulukortteja kun posti uhkaili sillä lakolla ja aattelin etten tee turhaan niitä jos ne menee Joulun jälkeen perille mutta tänä vuonna on tulossa.Aivonystyrät on jo ollut pitkin kesää ajatushommissa ja oon miettinyt millasella teemalla lähden liikkeelle..

Ensin pitää hommata lisää Joulupapereita ym.kivaa kun ne varastot on aika vähissä.Ja siihen löytyy apua Seinäjoen Käsityömarkkinoilta 1.10. Sinne oon suunnitellut menoa..viimeksi olin ehkä 3 vuotta sitten.Tällä kertaa kaveriksi on pakotettu mun oma mieheni.Kauheen innokas se ei ollu aluksi mutta messukaveri siitä  tulee :) Mutta asiaan siis.Kirjekuoren paperi on G45:n Botanical Tea -kokoelmasta. Vihreä satiinikukka on ite tehty joskus kauan sitten.Vihdoin pääsin siitä eroon..oon nimittäin usein sitä sovitellut jos mihinkin projektiin mutta nyt löyty oikea paikka.Vielä on 1 kipale jäljellä,roosan värinen,toivottavasti sekin pääsee joskus johonkin.

 

 

 


IMG_6833.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_6831.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_6832.jpg

 

 

 

 

 

 

 

IMG_6835.jpg