Mulla on kasapäin erivärisiä SuperDuo -helmiä joista halusin tehdä korviksia.Erittäin nopea ja helppo ohje löytyi taas kerran Kellyn opetusvideolta täältä.Oishan se mukavaa kun vois näissä neula-lankatöissä suunnitella jotain ihan omia malleja mutta se vaatis niin paljon ylimäärästä aikaa perehtyä asiaan,että sitä saa odotella varmaan siihen saakka kun on eläkkeellä...

Mutta SuperDuot on kyllä mainioita käyttää koska ne on kaikki samankokosia ja muotosia verrattuna TwinBead-helmiin joita mulla on myös enkä niitä halua kovin mieluusti käyttää enää..muutaman projektin olen niillä tehnyt ja se vaatii kärsivällisyyttä koska täytyy kaikki helmet käydä läpi ja koittaa etsiä suunnilleen samankokoisia helmiä..ja ne erikokoisuudet kyllä näkyy työn edetessä vaikka ois miten tarkasti valikoinut helmet.

Eli projektiin tarvitaan FireLine-siimaa ja Superduo-helmiä sekä siemenhelmiä 8/0 ja 11/0 sekä korvakorukoukut.Mä tein 4 paria eri väreissä..Nyt näissä lähikuvissa näkyy kun kuva on suurena miten helmien pinnoissa on näköjään pieniä pintavirheitä mutta onneks ne ei näy normaali tilanteessa :) Korvikset on aika pieniä mun makuun..mutta kyllä niitä nyt töissä käyttää.

 

DSCN5679.jpg

 

 

DSCN5677.jpg

 

DSCN5684.jpg

 

 

DSCN5683.jpg

 

 

DSCN5689.jpg

 

 

 

DSCN5675.jpg

 

 

DSCN5686.jpg

 

 

DSCN5682.jpg

 

 

DSCN5687.jpg