Taas oli se aika vuodesta jota olen ootellut kovasti eli niitä Suomen suurimpia Romumarkkinoita (Juthbackan markkinat).Mielessä oli löytää tuonne meidän vintage huoneeseen vanha jalkalamppu joka sopis tyyliin.Sen 700 myyjää kun oltiin läpi käyty iski epätoivo,vain yhdellä oli myytävänä jalkalammpu ,mutta sekään ei sopinut mun kriteereihin...kunnes kierroksen viimeisimpiä myyjiä katsastettiin ja löytyihän sieltä just se mitä olin ajatellu.

Että olen tosi iloinen...ja vieläpä ihan suomalaista designia..hintakaan ei päätä huimannut.Pientä korjausta vain kuupan sisäpuoli vaatii ja se oli otettu hinnassa huomioon.Pitää uusia se kuupan sisäsuoja joka on jotain lämmönkestävää materiaalia,mutta se ei tule olemaan ongelma.Kunhan syksymmällä aikaa liikenee siihen paneutua..

Lamppu ei vielä ole omalla paikallaan..jahka saan sen korjattua tulee se olemaan mun vintage nojatuolin kaverina.

Kuvassa näkyvä pieni pöytä on niinikään samoilta markkinoilta..olikohan se 2 vuotta sitten.

 

DSCN6044.jpg

 

 

 

DSCN6045.jpg

 

 

Ja sitten ostin tälläsen taikinan rei`ittäjän..hintaa oli vain 50centtiä,mutta sitäkin paree työkalu kun tekee esim. jotain leipää.Muuta ei sitten tällä erää ostettukaan.Turha sitä on ostamisen ilosta mitään ostella..olen tyytyväinen kun löytyi just sellanen lamppu jota olin mielikuvissani ajatellu.

 

DSCN6046.jpg